Vítáme Vás na našem webu

Soustředění Rajnochovice

15.04.2011 12:19

Hokejové soustředění - Rajnochovice

V pátek 13.5.2011 začala letní příprava hokejového mužstva Barex. Z celkem našich 18 hráčů se soustředění zúčastnilo deset borců. Ti nejodvážnější prožili tři dny tvrdé fyzické přípravy. Zbytek hráčů absolvoval jen část výcviku a někteří pro jistotu nedorazili vůbec. O těch se ovšem ví a zřejmě jim nebude na příští sezónu prodloužena smlouva.

Vše začalo v pátek v 10:01, kdy se šest nejodvážnějších sjelo na parkoviště před firmou AEV v Kroměříži a společně zahájilo cyklistický přesun s kulturními zastávky do Rajnochovic. První zastávkou byl židovský hřbitov v Holešově, kde se naši hráči poklonili obětem nacistického zvěrstva.

Další zastávkou byla kultovní restaurace ''Holajka''.  V nohách jsme měli 18km a doplnění pitného režimu bylo nevyhnutelné. Po matonce a pěti kofolách jsme vyrazili směr hostýnské vrchy. Terén se začal nenápadně zvlňovat, ale každý si dokázal dobře rozvrhnout síly a hlavnímu peletonu stačil.

Druhá zastávka byla naplánována v hospodě u ''kůlu'', kde se odtrhla část peletonu a zbytkem pole byla lehce seřvána. Po krátkém občerstvením na nás čekal první lehký výjezd a následný sjezd k myslivě Hutě. Poslední stoupání vedlo na Troják, kde na nás čekala gulášová polévka a krásně vychlazená Plzeň.

Jelikož už mnoho času nezbývalo a o naše svalnatá těla se pokoušel hlad, zamířili jsme sjezdem do Rajnochovic a hlavní tábor jsme rozložili v restauraci ''Ve Dvoře''. Tak jak slíbil pan Bušin, tak se i stalo a polovina mančaftu ochutnala místní halušky a zapíjela je poctivou desítkou. Vrcholem pátečního večera byl semifinálový zápas mezi naší reprezentací a mužstvem Švédska, který začínal v 16:15 místního času. Proto i ubytování se muselo odložit na dobu pozápasovou. To, že začátek střetnutí nestihli i ostatní hráči, kteří se měli k týmu připojit mrzí asi nejvíce generálního manažera. Ač sliboval, začátek nestihl a přijel až na druhou třetinu. Za zpoždění se samozřejmě platí a za slib kamarádům dvojnásobně. Útrata pátečního večera patřila panu generálnímu, který s podobným trestem nejspíš vůbec nepočíal a zle se na něj připravil. Možná ještě dnes umývá v kuchyni špinavé talířky, aby měl alespoň na cestu zpět.

Po prohraném zápase nálada upadla, ale po slivovicové smršti se naši borci opět vzchopili a následoval přesun na hlavní základnu do dětského tábora Ondráš. Velice krásné místo a horský vzduch vlil do naší krve další síly. Po ubytování, lehké večeři a vybalení zásob jsme se po sjezdovce přesunuli pěškobusem opět na první místo činu, tedy na Troják. Společně s hulínskými hokejisty jsme rozebírali prohru našich hokejistů a pomocí elektronické tužky rozebírali nejen herní kombinace.

Večer jsme zakončili před večerkou a nepouštěli jsme do žádných větších akcí. Noční přesun na základnu bych nerad komentoval, jelikož jsem v tom byl nevinně a to že jsem zahučel do kaluže blata není žádá pravda, což Vám dosvědčí můj spolubydlící pan Bušin.

Sobotní ráno jsme odstartovali budíčkem a rozvičkou v 7:04. Nikomu horský vzduch neublížil a naopak všici se cítili ve skvělé kondici, což dokázali na celodenním cyklo výletě. Po nezbytné hygieně, ovesné kaši s jogutem a hrsti sojových klíčku jsme vyrazili směr Tesák, kde jsme rozložili mapu nad hovězím vývarem a naplánovali cestu.

První lesní etapa vedla přes Tři kameny, Klapinov až k údolí Obřan. I Ti nejsilnější museli sesednout ze svých baiků, treků a polosilniček a na obřany jsme se doslova vyškrábali. Odměnou nám byla zřícenina hradu, postaveného někdy ve 13. století. Společné foto jen mapuje dobrou náladu v týmu. Sjezd byl hodně zajímavej a mnoho z nás zjistilo, proč je jejich kolo vybaveno kotoučovými brzdami. Ti ostatní brzdili vším co se dalo.

Další horská etapa směřovala na  Smrdutou. Cesta začala příjemně po silnici a pokračovala opět horským převisem, kde jsme kola jen vláčili vedle sebe. Ale i tak nikdo nezkolaboval a neustále jsme zvyšovali tempo. Celodenní výlet jsme ukončili sjezdem, který měl naplánovaný cíl opět v Rajnochovicích. Sjezd prověřil dokonalou kondici a rovnováhu každého z nás. Listí střídalo bláto, kameny a horské potůčky. Odměnou všech bylo orošené pivo ve 'Dvoře'.

Sobotní večer se čekalo na posily, které měly dorazit a pozvednout opět náladu v týmu. Opět nedorazili všici, ale místo nich dorazil trenér Tichonov, který naložil patřičně naložil našim průduškám. Olša s Pesosem skvěle trenéru sekundovali. Večer se odehrál u táborákového ohně společně s hulínskými špekáčky. Někomu z nás ovšem výcvik nestačil a v pozdních večerních hodinách odjel do posilovny na Troják. V posilovně se zaměřil zejména na cviky protahovací a přidal cviky na rovnováhu a duševní očistu. Vše dobře dopadlo a na ranní rozcvičku byl zpět, opět v plné síle.

Nedělní ráno bylo velmi uplakané, anebo jak pravil jeden nejmenovaný ''chčije a chčije'' Po rozcvičce, snídani a  dalších pochutinách se mužstvo rozdělilo na tři mini skupinky. první měla za úkol dovést v pořádku trenéra Tichonova zpět na základnu. druhá se přemístit na vlak do Rajnochovic, kde využili perfektních služeb ČD a dostala se do Kroměříže a třetí skupina, která už neměla na vlak nezbývalo nic jiného než se po svých dostat domů.

Všechny skupiny se dostaly v pořádku domů a už dnes se těší na další společné soustředění. Rád bych poděkoval panu Bušinovi, který se obstaral o ubytování nás všech a dalším účastníkům za bezchybný výkon. Děkujeme i generálnímu a vůbec se na něj nezlobíme, že přijel pozdě. Naopak příště to zase uvítáme.

fotogalerie bude přidána v průběhu týdne