Skupina o tiutl Hanáci - odveta

10.02.2011 11:51

 

Poslední zápas ve skupině o titul

Barex- Hanáci 5:9

 

 

        Omlouvám se všem fanouškům, fanynkám sponzorům za neaktuální stránky, ale nacházím se v zahraničí, kde zdokonaluji své lyžařské schopnosti. Mám pro tým dobrou zprávu. Lyžování mi jde líp než hokej.

        Píší z rakouského exilu, proto nemohu zápas okomentovat.

 

        Věřím, že mě někdo zastoupí a pošle komentář na mail.

 

        Do zápasu se nedostavili rozhodčí, kteří zřejmě oslavovali svátek Hynka. Bohužel žádného neznám, ale Hynek je patronem rozhodčích. První třetinu jsme prohráli 0: 2  a těžko říct, jak se zápas vyvíjel. Další třetiny měli 500% šance Olša a Tunis. Bohužel neposlechli rady naší fanynky a netrefili prázdnou svatyni. Kluci Já už nevím co s Vámi. Trefte se. Trénujte doma u milenek a já nevím kde ještě.

 

        Pět gólu za jeden zápas je skoro rekord. Bohužel nevím, kdo se trefil, ale doufám, že místní reportér pan Dušan situaci upřesní.

 

        Nevím jak generální manažer, ale kapitán týmu je na Vás hrdý. Pánove děkuji Vám za Vaše dosavadní výsledky. Sice nejsme nejlepší,ale důležitá je pohoda v týmu.

 Barex dokázal vstát z mrtvých a po zápase nepotřeboval masáž srdce.